Jsou to informace. A možná ještě lépe HODNOTNÉ INFORMACE. Tedy informace, které mají pro příjemce jasný užitek a přínos. Dozvíme se, co jsme chtěli vědět o produktu či službě a možná i něco navíc. Získaná informace nám ukáže nový směr nebo nám dodá odvahu pustit se do něčeho, co jsme ještě nezkusili.
Když dostáváme takové informace, které vnitřně cítíme, že s námi rezonují a dávají nám smysl, pak si ke zdroji těchto informací budujeme důvěru. Tím zdrojem může být člověk, který nám je sděluje osobně nebo člověk, který nám je sděluje prostřednictvím např. svého blogu. Pokud jsme my ti, kteří sdělují informace, tak je dokážeme sdělit tváří v tvář jen malému počtu lidí, poněvadž jsme omezeni nejen svým, ale i jejich časem. Pravděpodobnost, že sdělujeme informace, tedy naše úžasné zkušenosti a nadšení pro dané téma, tomu pravému budoucímu klientovi, je velmi malá. Využijeme-li sílu blogu, oslovíme více lidí najednou, a máme tak možnost získat si důvěru více potenciálních zákazníků v jeden okamžik. Myslím, že mi rozumíte, že?
Blogem se označuje místo (webová stránka), kde publikujete textový obsah (případně doplněný obrázky), který chcete sdělit světu. Na mnoha stránkách není Blog označen jako Blog, ale třeba jako Novinky či Aktuality. Blog může být samostatnou stránkou, anebo součástí ucelené webové prezentace.
Podstatou Blogu je zveřejňování napsaných příspěvků, které se řadí sestupně od nejnovějšího k nejstaršímu. Takže čtenář, který přijde na blog hned vidí nejaktuálnější příspěvek. Skvělá zpráva je, že se příspěvky mohou třídit do různých rubrik a jsou také automaticky umístěny do Archivu podle data zveřejnění. Takže čtenáři se mohou snadno dostat k obsahu, který je zajímá. Uff. Tak to byl jen zlomek nudy a šedi.
Blog funguje jako určitý způsob komunikace, který oživuje jinak statické webové prezentace. Cílem blogu je dávat čtenářům (potenciálním klientům) informace, které je zajímají.
Pokud něčemu vdechneme život, tak je třeba to při životě udržovat a starat se o to. Možná to znáte, je to jako s květinou v květináči. Koupíte ji a dělá Vám radost a vy se těšíte z její krásy. Chcete-li však, aby i za 14 dní byla květina krásná, tak je třeba ji pravidelně zalévat. Když vynecháte jednou, tak se jí nic zásadního nestane, ale pokud ji necháte delší dobu bez zálivky, tak uschne. Podobné to je i s udržováním živého blogu. Je třeba si nastavit, jak často ho budeme „zalévat“ novými příspěvky a tuto pravidelnost pak dodržovat.
Rozhodnutí začít blogovat patří ke klíčovým prvkům dnešní moderní marketingové strategie. Takže vzhůru do toho!!!
Pokud uvažujete o spuštění blogu a pořád si nejste jistí v kramflecích, tak se k nám objednejte na konzultaci. Rádi vám ukážeme, jak na to a to včetně technického zajištění.